Underbart, Underhållande & Underligt

Väntar med stormsteg på sommaren, eller på våren. Mulet väder med typ +0-5 grader är inte vårväder. Men igår var det faktist fint väder, solen sken och det var hyfsat varmt. Skulle kunna vara så aningen oftare.


I samband med matchen på Fé i onsdags träffade jag en fanatisk bajensupporter som var hemma från Åland, bekant med Karring också. Det råkade sig att han dessutom hejade på världens bästa klubblag Manchester United och hade planerat en visit till Manchester och världens finaste fotbollsstadion Old Trafford, eller som den också kallas, Theatre of Dreams. I december hade han tänkt åka och jag har också själv planerat på att åka men problemet har att man inte hittat någon som verkligen vill endast åka till regniga Manchester för att kolla på en fotbollsmatch. Och dessutom punga ut med ca. 1000?. Men nu har jag tydligen hittat någon som vill. Skulle nog vara en dröm att befinna sig på Stretford End och sjunga "Take me home United road" tillsammans en skara människor mångdubbelt lika många som invånare i hela Ekenäs. Vilken stämning. Manchester United-Liverpool vore ju bäst men tror det blir typ mot Spurs, City eller kanske Everton. Oavsett motstånd kommer det att bli en fantastisk upplevelse.


Skola är jobbigt. Det har jag insett. Men jag måste ändå orka. Har inte varit i skolan på 4 dagar pga. "fotbollsläger" men efter veckoslutet skall jag ta mig själv i kragen och seriöst göra nånting, kan inte fortsätta så här. Är så jävla lat att de sjukt. Orkar inte stiga upp på morgonen och sover till 10-11 varje dag. Laddar ner ny musik på datorn och spelar Pro Evolution Soccer dagarna långa. Idiotiskt, ja vet.


Men nu skall jag gå ner och äta. Adios.


Kommentarer
Postat av: Karring

Vem var denna ålänska kille? :D hur e de me nico då? kom imorn ti grani o se när vi har match..klockan 2 GrIFK - MIFK! ;D ses vi?

2008-04-11 @ 15:48:13
Postat av: Bajen David

Karring... Killen som trummar i GMM, som stod och sjöng ramsor om dig när du stod bakom på Honka hemma förra året :)

2008-04-17 @ 11:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0