Weekend...

image143



Denna gång var det tyvärr inte aaw eller ååh som gällde, det var mer Johan briljanta kommentar om Hleb's intresse för, ja vad ska vi kalla det, gay sex?

Fredagen var jag på träning, kom hem och spelade lite pes. Inget speciellt egentligen. På lördagen hade vi match mot City Stars, vi vann 2-0. Körde sedan hem och var ganska trött egentligen. Var inte säker på om jag skulle orka supa. Men inte kan man säga nej åt det. Till Timos ca halv 8 tiden och där spenderade vi några timmar för att sedan åka med sjöba till Affes. Tyvärr var det inte lika mycket människor där som det brukar men det var endå mycket roligt och spännande, med +40 åriga kvinnor på dansgolvet, haha. Timo likes... Johan also... :) Men där dansade vi och hoppades på nrj-beibi älä vonkaa, men tyvärr kom den aldrig. Men Johan avslöjade dagen efter att han "råkade" höra att den spelades när han var i övre våningen och jag och Timo i nedre men han orkade inte komma och säga åt oss. Tack Johan! När klockan var ungefär 01.00 dök Dankka och Alexandra upp. De hade varit i Ettan, buuu. Ettan är skit. Men vi hade en massa kul ända tills lite över två då affes stängde. Dankka, Johan, Alexandra och några andra var på väg till Ettan ennu men jag och Timo orkade inte fara dit. Så vi försökte hitta en skjuts. Som tur var Mimas syster Erika på väg mot Ekenäs så vi trängde oss in i hennes bil med Mima och Eve en halv timme för tidigt, svettades aningen och lyssnade till ballader av olika sort, och jag snackade en massor onödigt i guess. Äntligen kom hon så vi slapp iväg. 04.00-04.30 var vi hos Timos. Lite trött nog.. och törstig.. Nästan direkt gick vi och sova. Skönt.

På söndag morgon vaknade Timo kl. 11.00(!). Sjukt. Jag steg upp 13.30(?). Skönt att få sova lite. Sedan körde han för att hämta Johan medan jag tog en uppfreshande dusch. Vi åt våra kebabrullar efter lite problem, (kebabsåsen rann i byxorna åt mig, så det var bara att byta byxor).. 2 minuter senare när man försöker torka byxorna i köket hör man Johan säga, "voi vittu endå de ha runni på mina byxor också" haha.. Vi väntade på Middlesbrough-Man Utd. En underhållande match slutade 2-2. Poängtapp och nu 3(4) poäng ner till Chelsea. Det lär bli en tuff finish på titelkampen. Men jag tror på United, stenhårt. Ronaldo gjorde Uniteds första mål och Wazza det andra. Nästa Lördag(?) väntar Gunners hemma på Theatre of Dreams. I can't wait. Efter matchen for vi hem. Åt lite god mat och kollade på tv. Till slut kanske ni vill veta vad jag menade med Johans briljanta kommentar om gaysex(?)

Timo: Hleb måst nog tyck om att få i reven.. Johan: Nå sku it man no tycka om man sku va rik..

KLOCKRENT ASSÅ!

Kommentarer
Postat av: ibrahimovic

hahahahaahah, braa jussi!!! de va nog 100ggr bättre på affes än på ettan!!

2008-04-07 @ 16:08:12
Postat av: Alexandra

Vi prata me Hanna om dej på Sö, du var superhot på krogen ;)

2008-04-07 @ 19:22:02
Postat av: BYXSÅS

INT E MAN EGENTLIGEN ÖVERRASKAD ATT SÅSEN KOMMER I BYXORNA ÅT DEJ!! GO MANU !!

2008-04-07 @ 21:53:35
Postat av: johan

it sa ja noså dä it! Eller sa ja? D va isf underlit d fö någo sånt dä komer it ja ihåg!;) Ettan va no påriktit lite skiit d, men affes va no fan så bra:D

2008-04-07 @ 21:57:54
Postat av: Timo

Johan! Du sa nog precis så dä =)

2008-04-08 @ 11:10:17
URL: http://timootorres.blogg.se
Postat av: Anonym

jepp, det är grymt ;)

2008-04-08 @ 15:45:21
URL: http://mmiioo.blogg.se
Postat av: johan

Ja tror it att du kan komaihåg de du timo efter dom dä FYRA tömda viru valgena ;)

2008-04-08 @ 21:44:12
Postat av: johan

Kommer du me ti Åbo o festa den 19de?:)

2008-04-09 @ 10:44:36
Postat av: Nico

klart de =) men affes nu i lörda ;)

2008-04-09 @ 10:52:00
URL: http://nicoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0