Darren Day & Natturnering

image75        image76


 

Fletchy & Wonderson, Fantastiska mot Gunners.



Vi har under helgen fått se vårat United totalt förnedra Gunners hemma på Old Trafford. Vi har fått se Alessandro Del Piero utföra lite Alex-Magic och vi har sett Barnsley slå ut självaste Liverpool på Anfield. Förutom allt detta har årliga natturneringen spelats. 13 lag deltog och vinnare var FC Steelers om jag hört rätt. En liten besvikelse då jag trodde MC Jussis killar skulle vinna. United alltså pressade, stressade och totalt krossade Arsenal igår, en fantastisk seger och Darren Fletcher var helt outstanding. Folk må snacka vad som helst men i mina ögon är han klass. Det såg vi igår igen. Underskattad, som sagt. Nani har också börjar visa fina takter och igår var även han mycket bra tillsammans med Wazza. Tévez, Ronaldo, Hargreaves & Giggs vilade inför bortamatchen mot Lyon nästa vecka. Jag skriver mer ikväll då jag för tillfället är helt slutkörd och trött. Till sluta med skall jag citera Wayne Rooney; "Bring on the Blues", ni vet väl vad jag menar.


Then raise United's banner high,
Beneath it's shade we'll live and die,
So keep the faith and never fear,
We'll keep the Red Flag flying here.

Kommentarer
Postat av: wookie

läst du va benzema sa om manu;)? att han vill vinna CL me lyon.. å han tror han har lika stor chans att vinna CL me lyon som me manu:) helt rätt!

2008-02-18 @ 11:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0