when you're looking like that

image45

Sugar Babe



Gick och sova inatt 02.37, en aningen sent kanske. Vilket resulterar i sen morgonväckning, ungefär 11.55. Ser ut genom fönstret, NOOO! Bra väder. Nä men alltså varje gång jag tänker börja gnälla så börjar jag tänka på Roy Keane, en kille som slet och jobba oavsett omständigheter, det kan ganska bra förstås då hans motto är; "Work Hard, Play Hard". En förebild. Tar en dusch, kollar på Manucho's vackra mål mot Sydafrika och jublar. En underbar match av United's nyförvärv Manucho är vad som jag har i tankarna för tillfället. Ett fint förspel av Flavio som spelar bollen till mitten där Manucho dyker fram och nickar in 1-0, chanslöst för målvakten, vackert! Sedan äter man morgonmål och går till skolan. En engelska-timme, ytterst intressant. William Shakespeare skulle vi prata om, "to be or not be". Aningen idiotiskt enligt mig att koncentrera oss på en person som föddes på 1500-talet och dessutom när egentligen ingen sett hans skådespel utan en massa text. Efter skolan traskar man hem och nu ska ja just börja kolla på filmen "Shooter". By the way, ni som inte sett Annapolis, check it out!


En ny idé jag fick idag, dagens hot & cold list.


       Hot Top #5 

  1. Eva Longoria
  2. Jo-Wilfried "Ali" Tsonga
  3. Manucho Goncalves
  4. Nelly feat Janet - Call On Me
  5. Ramzi feat Ash King - If I Say

       Cold Top #5


  1. Kaisa Varis
  2. Liverpool
  3. Amy Winehouse
  4. Skjut-mig-i-hovvo-musik
  5. David Gill


Dagens skämt; Barcá intresserad av Kim Källström, kom igen Aftonbladet.


Jaa-a nu skall jag gå och kolla på film och chilla. peace.



Manchester United - Till I Die




image44


R.I.P Busby Babes

Kommentarer
Postat av: Anonym

huhhu, hon är nog en läckerbit =)

2008-01-24 @ 14:52:20
URL: http://mmiioo.blogg.se
Postat av: Linda

Amy Winehouse e kanske inte den mysigaste men hennes musik e absolut skönast för tillfället!!:D hur är det me dej nuförtiden?

2008-01-28 @ 17:45:10
URL: http://libas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0