AAAAAAAAW eller ÅÅÅÅÅÅÅÅH, välj själv.

image128



Skall försöka skriva en någon slags veckosluts-analys-rapport, ja nånting som sammanfattar det bästa från helgen som precis passerat. Den var absolut bra.

Veckoslutet var ju lite extra förlängt då vi hade ledigt från skolan både fredag och måndag. Fredagen gick mest åt at ta det lugnt, försöka fokusera sig på två(!) historia arbeten som man verkligen inte lyckats med och sitter här i skrivande stund och försöker få dem klara. Grymt svårt är det bara. Hjälpte också Nicke med hans slutarbete om "mode inom fotbollen" och det var ju allt annat än svårt.

Lördagen började med jobb och fick sluta en halv timme tidigare för att hinna till vår andra match mot Knight Riders(?) eller något liknande. Vi förlorade tyvärr. Jag hade läge att kvittera(?), men misslyckades. I den tredje matchen spelade vi mot fjolårsvinnaren och förlorade den också, nu med 4-3. Gjorde ett kanske aningen tursamt mål som studsade via två backar och sedan i en liten båge över målvakten. Men mål som mål. Passade sedan fram Tobbe till 3-3 men sedan gjorde de 4-3 ur en omöjligt liten vinkel och jag var nog 110% säker på att de inte skulle få in den därifrån. Vi pressade sedan på i slutet och hårda tag var ordet. Fick ett läge till 4-4 med skjöt rakt på målvaktens hjälm istället för rakt upp i måltaket dit jag försökte. Var faktist inte min dag idag. Men spelade inte så stor roll då vi endå inte hade någon chans att nå slutspel.

Gick sedan hem för att äta och liknande. Gästade också Nicke på Uncan när han var på jobb och spelade samtidigt lite pingis med honom. Det var mycket roligt, har inte spelat på länge. Kanske senast med Eikki då vi typ varje gång efter skolan gick raka vägen dit för att spela. Det var skoj kommer jag ihåg. Hade bestämt mig också för att besöka Affes på lördagen. Många valde ettan men inte jag. Så gick miste om Raoul's förfest då det inte precis var någon mening i att åka dit och sedan troligtvis ensam med taxi till Karis. Men hade det nog också mycket roligt hos Miio's. Brudar i fyllan är nice. Får höra en massa intressant om allt & alla. Så jag räknar mig som en person med aningen mer kunskap efter en förfest med endast tjejer. Kunskap i någon form i alla fall. Spelade något konstigt ölspel också. Men man lärde sig i och för sig något nytt igen. Tio tiden var det dags att åka till Karis med Miimas pappa. Han hade också en otroligt stor hund i bilen sin. Det visste inte jag inte. Jag är rädd för hundar. Som tur så bokstavligen älskade Evelina och Hanni hundar så hunden var busy med att slicka dem iställer för att bita mig. ÄNTLIGEN var vi framme vid Affes. Upp och dansa direkt. Kvällen var nog lyckad men skulle kanske endå varit bättre med alla killpolare på ettan. Men Eve, Miima och Hanni var nog bra sällskap. Också en massa karisbor. Flesta av dem mycket trevliga. Timmarna gled förbi och vips var klockan 02.00. En tryckare (sov på motpartens axel) och sedan för att köa ut. Försökte fixa skjuts med Eve då Hanni och Miima feida oss. Först fick vi åka tillsammans med Eve's ljuvliga:) syster och hennes vän till Shell. Där spenderade vi en timme när vi väntade på Nicke. En idiotisk Juntti-Idiot träffade vi också. "ja sku häng er i trä om it de sku vara brudar här" sa han. snygger.. Smaskade också i oss en barbeque-bacon sandwich som var mycket god. Sedan kom äntligen skjutsen och tillbaka till Ekenäs. Johan träffade vi i Prisses och Danne som ringde typ 3 tiden var redan påväg hem. Med Johan gick vi 50 meter för att sedan hoppa in i bilen igen. Till Ettan. Där nära stod Timo, Hubbe, Jenny, Miio osv. Några hoppade in i bilen och några gick iväg. Sedan tog kvällen ganska snabbt slut och klockan var så när 5 när jag kröp under täcket och sov. En lyckad kväll och ett lyckat veckoslut som blev till FANTASTISKT då United utklassade Liverpool med 3-0 på söndagen. Men mera om detta i nästa blogginlägg. Men tack till tjejerna och ennu en sak till Eve: AAAW :) Det var veckoslutet kort-sammafattat. tack & hej.


UNITED WE STAND

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaw! Jag o Hanni har massor me mindre trevliga blåmärken på låren efter den där hunden i famnen. Sov på motparterns axel?,vitsi de måst ha vari en ful brud du dansa me. Ja e ganska patetisk konstaterar jag än en gång efter denna helg! :D

2008-03-24 @ 18:43:23
Postat av: tobbe

synd att de int va du som hamna stiga ut på vår gård i söndags ;) sku ha vart skoj o se Bixie - Nico show :D haha

2008-03-24 @ 18:51:04
URL: http://tobiasbjo.blogg.se
Postat av: Timo

Tror nog oxå du skulle ha haft det ännu roligare med oss på ettan. Men bäst skulle de ha varit om vi alla skulle ha fari ti Affes. Fick än en gång konstatera att musiken som spelas på Ettan inte är lika bra som den i Affes. Basshunter & Linda Bengtzing typ tusen gånger :D

2008-03-25 @ 13:09:15
URL: http://timootorres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0